Medibo rozpoczyna współpracę z ArtPmu

W dynamicznie rozwijającym się świecie kosmetyki, dostęp do zaawansowanego sprzętu i pewność jego niezawodności staje się kluczem do sukcesu. Dlatego z radością informujemy o nawiązaniu współpracy pomiędzy Medibo, liderem w dziedzinie serwisowania urządzeń kosmetycznych, a firmą ArtPmu, znaną ekspertką w dziedzinie makijażu permanentnego.

W ramach nowo zawartego porozumienia, klienci korzystający z usług ArtPmu będą mogli wysyłać swoje urządzenia kosmetyczne bezpośrednio do naszego serwisu. To oznacza szybszą realizację naprawy i minimalizację czasu przestoju sprzętu w salonie.

Dbamy o to, aby każda naprawa była przeprowadzana z najwyższą starannością i precyzją. Średni czas realizacji serwisu wynosi zaledwie 2 dni, co stanowi wyjątkowo krótki termin w branży. Dzięki temu nasi klienci mogą wrócić do oferowania swoim klientom zabiegów na najwyższym poziomie w rekordowo krótkim czasie.

Nasza współpraca z ArtPmu to krok naprzód w dążeniu do zapewnienia najwyższej jakości serwisu i wsparcia dla specjalistów z branży kosmetycznej. Razem dążymy do perfekcji w każdym aspekcie – od jakości naprawy po szybkość jej realizacji.

Informacje o naprawach

Materiały

deka smartxide serwis

Serwis Deka SmartXide CO2

DEKA SmartXide i SmartXide2 wyznaczają nowe standardy w dziedzinie precyzyjnych zabiegów laserowych. Te innowacyjne systemy laserowe łączą zaawansowaną technologię CO2 z radiofrekwencją (RF), oferując niezrównaną wszechstronność i skuteczność w korekcji niedoskonałości skóry oraz przeciwdziałaniu oznakom starzenia, takim jak zmarszczki i wiotkość skóry.

Learn more
Kontakt

Maszyna uległa awarii?
Sprawdź cenę serwisu.

Oferujemy kompleksową wycenę naprawy, dzięki której dowiesz się, jakie koszty będą związane z przywróceniem Twojej maszyny do stanu pełnej wydajności. Nasza rzetelność, szybkość działania i konkurencyjne ceny sprawią, że z pewnością wrócisz do nas w przyszłości.

Co zyskujesz:
Co dalej?
1

Po otrzymaniu opisu usterki kontaktujemy się mailowo lub telefonicznie 

2

Ustalamy wstępną wycenę na podstawie przekazanych informacji

3

Po otrzymaniu urządzenia przystępujemy do naprawy w przeciągu 24h

Prześlij informację o awarii